خدمات آزمایش چکاپ آقایان در منزل

چکاپ آقایان به مجموعه‌ای از آزمایش‌های دوره‌ای گفته می‌شود که با انجام آن‌ها می‌توان به نشانگان اولیه‌ی بیماری‌ها و اختلالات مردان پی برد و بر اساس آن اقدامات لازم را برای جلوگیری از پیشرفت بیماری انجام داد.  مرکز تخصصی «های طب» امکان ارائه خدمات چکاپ آقایان را برای شما فراهم آورده است.

در فرایند انجام چکاپ آقایان به صورت دوره‌ای تست‌های مختلفی انجام می‌شود و با دریافت و تفسیر نتیجه‌ی آن‌ها می‌توان از سطح سلامتی آقایان آگاه شد. هدف در نظر گرفته شده برای انجام این آزمایش‌ها تشخیص نشانه‌های اولیه بیماری‌ها و مشکلات احتمالی در مردان است که ممکن است در آینده با بروز بیماری‌های شدیدتر خودشان را نشان دهند.

بیماری‌هایی از قبیل دیابت، اختلالات قلبی و عروفی، سرطان‌ها و مواردی از این دست، مهم‌ترین مواردی هستند که در چکاپ آقایان مورد بررسی قرار می‌گیرند. انجام دوره‌ای و منظم این آزمایش‌ها به مردان کمک می‌کند تا قبل از پیشرفته‌تر شدن بیماری، بتوانند آن را شناسایی کرده و با تشخیص زودهنگام اقدامات لازم درمانی را برای برطرف کردن این علائم انجام دهند.

پزشکان متخصص با بررسی نتایج آزمایش‌های مربوط به چکاپ آقایان و تفسیر آن‌ها می‌توانند موارد مختلفی از جمله: تغییر در رژیم غذایی، کنترل مصرف دخانیات و الکل، مدیریت کاهش وزن و انجام بسیاری ورزش‌ها را در کنار مصرف برخی از داروها تجویز کنند. این موارد همگی به افزایش سطح سلامتی آقایان کمک می‌کنند.

قیمت چکاپ آقایان در منزل شرکت خدمات پزشکی های طب hi teb

ثبت رایگان چکاپ آقایان در منزل

چکاپ آقایان باید توسط چه افرادی انجام شود؟

به طور کل، چکاپ‌های دوره‌ای باید توسط پزشکان و مراکز تخصصی برای تمامی آقایان بزرگسال به شکلی کاملا منظم انجام گیرند. بسیاری از بیماری‌ها صرفا با گذر زمان نشانه ها و علائم خود را بروز می‌دهند و مسائل مختلفی ممکن است روی روند گسترش آن‌ها تاثیرگذار باشند. این موضوع باعث می‌شود تا متخصصین به تمامی افراد بزرگسال توصیه کنند تا از سنی مشخص به بعد، اقدامات لازم را برای انجام چکاپ‌های آقایان انجام دهند.

البته باید در نظر داشت که چکاپ آقایان برای آن دسته از افرادی که با بیماری‌های زمینه‌ای مواجه هستند، باید با دقت و جدیت بیشتری پیگیری شود، چراکه در صورت وجود بیماری زمینه ای در فرد،  نوع درمان و داروهایی که پزشک برای او تجویز می کند  نیز می تواند متفاوت باشد.

این در حالی است که بسیاری از آقایان به دلایل مختلف از انجام چکاپ‌های دوره‌ای سر باز می‌زنند. آمارها نشان‌دهنده‌ی آن هستند که بسیاری از آقایان در مقایسه با بانوان تمایل کمتری برای انجام چکاپ‌های دوره‌ای دارند که این مسئله می‌تواند روی سلامت آن‌ها تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

کدام تست‌ها در چکاپ آقایان انجام می‌شوند؟

مجموعه آزمایش‌هایی که در قالب چکاپ آقایان انجام می‌شود، ممکن است برای همه‌ی افراد یکسان نباشد. در حقیقت متخصصین ممکن است با بررسی سوابق پزشکی فرد، اعضای خانواده‌ی او و تشخیص احتمال بیشتر برای بروز برخی از بیماری‌ها، آزمایش‌های متفاوتی را برای یک نفر در نظر بگیرند.

همچنین فاکتورهایی نظیر سن، شاخص توده‌ی بدنی و … می‌توانند روی آزمایش‌هایی که قرار است در زمان چکاپ دوره‌ای انجام شوند، تاثیر مستقیم بگذارند. به عنوان مثال در چکاپ دوره‌ای آقایان بالای ۴۰ سال، آزمایش آنتی ژن پروستات (PSA) نیز به صورت دوره‌ای انجام می‌شود. علاوه بر این بالاتر بودن شاخص توده‌ی بدنی از حد نرمال ممکن است باعث شود تا متخصصین برای افراد آزمایش‌های مربوط به کبد، فشار خون و مواردی از این دست را با جدیت بیشتری مورد بررسی قرار دهند.

آزمایش تیروئید، آزمایش قند خون، کلسترول، LDL ،HDL ، آزمایش‌های مربوط به تشخیص آسیب‌های کبدی، تشخیص سطح اوره، کراتینین، اسید اوریک، کلسیم خون تنها بخشی از آزمایش‌هایی هستند که باید به صورت دوره‌ای در مردان انجام شوند.

یکی از آزمایش‌هایی که به صورت دوره‌ای باید انجام شود، چکاپ قلب است. سلامت سیستم قلبی و عروقی بدن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از اختلالات و حملات قلبی که به صورت ناگهانی در افراد رخ می‌دهند، ممکن است منجر به عواقب بسیار خطرناکی نظیر سکته و حتی مرگ شود. این در حالی است که انجام تست‌های چکاپ آقایان باعث می‌شوند تا افراد پیش از بروز رخدادهای ناگوار بتوانند علائم مربوط به بیماری ها را در چکاپ‌های دوره‌ای شناسایی کرده و بر اساس آن اقدامات لازم را برای جلوگیری و پیشگیری از مشکلات قلبی را انجام دهند.

برای انجام چکاپ آقایان باید چه کرد؟

در صورتی که تمایل به انجام چکاپ‌های دوره‌ای آقایان را دارید، می‌توانید طی برقراری تماس با مرکز تخصصی «های طب» اطلاعات لازم و مشاوره‌های مربوط به این موضوع را از کارشناسان و پزشکان دریافت کنید.مرکز تخصصی «های طب» امکان ارائه خدمات آزمایشگاهی را با پیشرفته‌ترین امکانات ممکن در اختیار شما قرار داده است. در این میان یکی از مهم‌ترین خدمات این مرکز، امکان انجام آزمایش‌ها و معاینات در محل زندگی شما است. در صورتی که امکان مراجعه به مراکز پزشکی و آزمایشگاهی به هر دلیلی برای شما مقدور نیست، می‌توانید با دریافت مشاوره از مرکز تخصصی «های طب» اقدامات لازم را جهت بررسی و دریافت خدمات چکاپ آقایان انجام دهید.

مزایای چکاپ آقایان در منزل
دریافت خدمات پزشکی و آزمایش در منزل شرکت آنلاین های طب مشاوره و هزینه رایگان

مزایای درخواست آزمایش چکاپ آقایان در منزل های‌طب

متخصصین "های طب" امکان مراجعه به محل زندگی شما را دارند و شما می‌توانید بدون داشتن دغدغه‌های مربوط به جابه‌جایی افراد و مراجعه به مراکز آزمایشگاهی، از خدمات این مرکز به شکلی کاملا بهینه برخوردار شوید.از جمله مهم‌ترین مشخصه‌ های خدمات ارائه شده توسط «های طب» این است که نتایج خدمات می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق روش‌های ارتباطی مدرن در اختیار شما قرار گیرند. در صورتی که تمایل به استفاده از این خدمات دارید، می‌توانید با این مرکز تماس حاصل کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. ارائه نتایج مربوطه به پزشک متخصص شما می‌تواند درمان به موقع و مناسب را برای شما در پی داشته باشد و به افزایش طول عمر و  کیفیت زندگی شما کمک کند.

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان توسط مرکز تخصصی های‌طب ​

 

به طور معمول، بسیاری از آقایان ممکن است به دلیل غروری که نسبت به سلامت خود دارند، اقدامات لازم برای انجام چکاپ‌های دوره‌ای را انجام ندهند. همچنین هراس از تشخیص بیماری‌های جدید  ممکن است عامل اصلی کاهش تمایل برای انجام این تست‌های دوره‌ای به حساب آید.

باید در نظر داشت که انجام چکاپ‌‌های دوره‌ای به طور منظم علاوه بر اینکه منجر به تشخیص زودهنگام بیماری‌ها در بدن افراد می‌شود، باعث می‌شود تا افراد با انجام فرایندهای درمانی در دوره‌های کوتاه مدت‌تر بتوانند با صرف هزینه‌ی مالی و زمانی کمتری ، یک بیماری را کنترل یا حتی آن را درمان کنند.در حقیقت انجام چکاپ‌های دوره‌ای علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، باعث درمان زودهنگام بسیاری از  بیماری‌های احتمالی شده، کیفیت و طول عمر افراد را نیز افزایش می‌دهند.
شما همچنین می‌توانید در صورت نیاز از خدمات تفسیر آزمایش و ویزیت پزشک در محل «های طب» نیز استفاده کنید و در صورت امکان، بدون مراجعه‌ی حضوری به مراکز پزشکی، تمامی فرایندهای لازم در جهت معاینه، آزمایش، معالجه و درمان را در محل زندگی خود انجام دهید.

سوالات متداول

آزمایش های مربوط به آقایان بر اساس سن و شرایط جسمانی متفاوت است، اما عموما شامل قند،چربی خون، سلامت کبد و کلیه، سلامت قلب و همچنین پروستات می باشد.

بله، ورزشکاران به علت انجام  تمرینات سنگین، استفاده از داروها و مکمل ها حتما باید چکاپ مخصوص به خود را به صورت منظم انجام دهند. تمام این موارد می تواند بر سلامت قلب، سلامت جنسی  و همچنین سلامت کبد تاثیر بگذارد.

آقایان بالای 40 سال حتما باید سلامت پروستات خود را به طور منظم چک نمایند.

قبل از انجام آزمایش ماساژ پروستات انجام نشود.

ثبت امتیاز
[کل: 11 میانگین: 5]