خدمات پزشکی در منزل

ما در شرکت خدمات پزشکی آنلاین های‌طب تمامی آزمایش های مورد نیاز شما را در خانه برای شما فراهم کرده ایم.
ارائه کلیه خدمات پیراپزشکی و پزشکی در منزل زیر نظر پزشکان و پرستاران مجرب انجام می گیرد.

پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته

اعزام پرسنل در کمترین زمان ممکن

ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی توسط کادر مجرب و متخصص

خدمات پزشکی در منزل های-طب

مراحل درخواست خدمات پزشکی در منزل

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم درخواست

تماس کارشناسان های طب با شما در کمترین زمان

اعزام پرسنل جهت انجام خدمات پزشکی به منزل شما

سوالات متداول آزمایش در منزل

خدمات پزشکی در منزل

این‌ها سوال‌هایی هستند که بسیاری از افراد در زمان نیاز به خدمات پزشکی مطرح می‌کنند.
در ادامه با وب‌سایت «هایطب» همراه باشید و پاسخ این سوال‌ها را دریافت کنید.
خدمات پزشکی در منزل های-طب
چرا باید از خدمات پزشکی در منزل استفاده کرد؟

دلایل مختلفی برای دریافت خدمات پزشکی در منزل وجود دارد که بسته به هر شخص و نوع بیماری هر فرد ممکن است متفاوت با به عنوان مثال، وجود بیماری‌های مسری نظیر کرونا و آنفولانزا ممکن است سطح نگرانی زیادی را برای بسیاری از افراد جامعه ایجاد کند و به همین دلیل ممکن است افراد از مراجعه به مراکز پزشکی مختلف جهت دریافت خدمات پزشکی صرف نظر کنند. این در حالی است که استفاده از خدمات پزشکی در منزل به شما این امکان را می‌دهد تا با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و بدون نگرانی حضور در مکان‌های عمومی خدمات مختلف مورد نظر خود را در اختیار داشته باشید.

دریافت خدمات پزشکی برای برخی از بیماران به دلیل شرایط خاص آن‌ها بسیار دشوار و چالش برانگیز است برای مثال بیمارانی که با معلولیت همراه هستند و همچنین سالمندان معمولا چالش‌های بسیار پیچیده‌تری را در زمینه‌ی مراجعه به بیمارستان‌ها و خدمات پزشکی خواهند داشت که این موضوع ممکن است برای آن‌ها بسیار مشکل‌ساز باشد. با استفاده از خدمات پزشکی در منزل «های طب» دیگر نیازی به انتقال فرد بیمار به محل بیمارستان یا کلینیک نیست و بسیاری از خدمات به سادگی در محل زندگی شما و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

این موضوع نه تنها باعث افزایش سطح آسایش و راحتی شما می‌شود، بلکه به شما در زمینه حفظ پروتکل‌های بهداشتی و عدم مقابله با ریسک‌های مختلف در زمینه‌های انتقال یا تشدید بیماری‌های مختلف نیز کمک می‌کند.این موضوع نه تنها باعث افزایش سطح آسایش و راحتی شما می‌شود، بلکه به شما در زمینه حفظ پروتکل‌های بهداشتی و عدم مقابله با ریسک‌های مختلف در زمینه‌های انتقال یا تشدید بیماری‌های مختلف نیز کمک می‌کند.

خدمات پزشکی در منزل شامل چه مواردی می‌شود؟

امروزه بسیاری از خدمات پزشکی امکان انجام در محل زندگی و اقامت شما را دارند. خدمات پرستاری از بیمار و سالمندان، انجام انواع تست‌ها و چکاپ‌های دوره‌ای، نوار قلب، تزریقات و سرم، رادیولوژی، سونوگرافی و فیزیوتراپی امروزه می‌توانند بدون وجود چالش‌های مختلف به سادگی در محل زندگی شما انجام شوند تا دیگر نیازی به مراجعه به مراکز مختلف نداشته باشید.
این خدمات علاوه بر افزایش سطح آرامش و راحتی دسترسی، امکان صرفه‌جویی در زمان را نیز برای شما فراهم می‌آورند و به سادگی می‌توانید در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را با کیفیت بسیار بالا از افراد متخصص دریافت کنید.

هزینه خدمات پزشکی در منزل به چه صورت است؟

محاسبه هزینه خدمات پزشکی در منزل بسته به شرایط خاص بیمار، نوع خدمات مورد نظر و سطح تخصص آن و محل زندگی شما انجام می‌شود.با توجه به این موضوع باید در نظر داشت که هزینه خدمات مربوطه برای هر یک از بیماران بسته به شرایط ویژه و منحصر به فرد خود ممکن است متفاوت باشد و به همین دلیل نمی‌توان آن را به صورت یکتا برای هر فرد در نظر گرفت. با توجه به توضیحات گفته شده، برای اطلاع از هزینه خدمات پزشکی در منزل می‌توانید با مشاوران ما در «های طب» تماس گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن از هزینه خدمات مربوطه مطلع شوید.

آنچه در مورد خدمات پزشکی باید بدانید

این خدمات شامل چه مواردی هستند؟

خدماتی از قبیل ویزیت پزشک، اعزام پرستار و مراقب، سرم تراپی، تزریقات  و سایر خدمات پاراکلینیکی در منزل قابل انجام است.

پرستار نیروی حرفه ای و آموزش دیده است که جهت مراقبت از بیماران، تزریقات و موارد تخصصی به محل اعزام می گردد اما مراقب صرفا جهت انجام کارهای جانبی بیمار از طریق کمک به اجابت مزاج، مصرف دارو ها و سایر کارهایی که نیاز به تخصص ندارد، به محل اعزام می گردد.

از نظر قانونی پرستاران مجاز نیستند سرم تراپی را برای کودکان در منزل انجام دهند.

این آزمایش ها شامل چه مواردی هستند؟

خدمات پرستاری در منزل یکی از مهم‌ترین امکاناتی است که شما از طریق مرکز تخصصی «های طب» می‌توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که فرد بیمار، معلول یا سالمندی در خانه دارید و نیاز به پرستاری از او به صورت حرفه‌ای و تخصصی را دارید، می‌توانید از این خدمات استفاده کرده و با خیالی آسوده امکان مناسبی را برای نگهداری از عزیزانتان را در اختیار داشته باشید.

خدمات پرستاری در منزل ممکن است بسته به شرایط هر فرد متفاوت باشد و در برخی از شرایط ممکن است پرستار همراه با تجربه‌ای ویژه را نیاز داشته باشد.

با توجه به این موضوع توصیه می‌شود تا در صورت تمایل برای بهره‌مندی از خدمات پرستاری ابتدا با مرکز «های طب» تماس گرفته و با اعلام شرایط مورد نظر خود، امکان دسترسی به این خدمات را بررسی کنید.

بیشتر بخوانید

پیشرفت خدمات پزشکی، امروزه باعث شده تا دیگر برای انجام تست‌های مختلفی نظیر نوار قلب نیازی به مراجعه به درمانگاه، کلینیک یا بیمارستان نداشته باشید. شما می‌توانید به سادگی و بدون نیاز به داشتن چالش‌های مختلف به سادگی و بدون تجربه‌ی دغدغه‌های مختلف، تست‌هایی نظیر نوار قلب را در محل زندگی خود دریافت کنید.

این موضوع علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت باعث می‌شود تا دیگر شما با چالش‌هایی نظیر مراجعه به آزمایشگاه‌های مختلف برای انجام تست‌های مختلف و مواردی از این دست مواجه نباشید.

بسیاری از بیماران قلبی برای انجام نوار قلب و چکاپ قلب با چالش‌های زیادی در زمینه انتقال به مراکز تخصصی مواجه هستند و بهتر است در شرایط حاد و ویژه از انجام کمترین فعالیت‌های بدنی حتی برای انتقال به مراکز درمانی نیز خودداری کنند. بر همین اساس، شما عزیزان می‌توانید با کمک مرکز «های طب» انواع آزمایش‌ها و چکاپ‌های مربوط به قلب را با بهترین کیفیت ممکن انجام دهید و دیگر نگران چالش‌های مربوط به انتقال بیماران به مراکز تخصصی و بیمارستان‌ها نباشید.

بیشتر بخوانید

انجام انواع تزریقات و سرم‌ها یکی از مهم‌ترین و البته در ظاهر، ساده‌ترین خدماتی باشد که افراد ممکن است برای انجام آن به درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند. با این حال مراجعه به مراکز پزشکی ممکن است برای بسیاری از افراد و بیماران سخت و دشوار باشد. از طرف دیگر، نگرانی از بیماری‌های همه‌گیر نظیر کووید ۱۹ ممکن است بسیاری از افراد را برای مراجعه به این مراکز برای دریافت خدمات تزریقات منصرف کند.

شما می‌توانید با ثبت سفارش خدمات پزشکی در منزل از مرکز «های طب» امکان دریافت خدمات تزریقات را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، همراه با بهترین امکانات دریافت کنید. متخصصین مجرب مرکز تخصصی «های طب» این اطمینان را به شما می‌دهند که شما در شرایطی کاملا آرام و البته بهداشتی و ایمن می‌توانید این دست از خدمات را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید

خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی از جمله مواردی است که توسط مرکز تخصصی «های طب» در محل زندگی شما ارائه می‌شود. در صورتی که برای انتقال بیماران به مراکز فیزیوتراپی مشکل دارید و یا اینکه با محدودیت‌های زمانی و مسافتی مواجه هستند، می‌توانید از خدمات فیزیوتراپی در خانه «های طب» استفاده کنید.

بسیاری از افرادی که نیاز به فیزیوتراپی دارند، با مشکلات حرکتی و چالش‌های مربوط به آن مواجه هستند. از همین رو مراجعه‌ی حضوری آن‌ها به مراکز ارائه دهنده‌ی خدمات فیزیوتراپی به خودی خود با مشکلات بسیار زیادی همراه است. بر همین اساس، اگر با چنین مشکلاتی مواجه هستید، فیزیوتراپی در منزل می‌تواند یک راهکار مناسب برای شما به حساب آید که از طریق آن می‌توانید بدون کمترین دغدغه‌ی ممکن امکان دریافت این خدمات را برای خود فراهم کنید.

فیزیوتراپی در منزل این امکان را به شما می‌دهد تا به جای مراجعه به مراجعه ارائه دهنده این نوع خدمات، در محل زندگی خود خدمات توانبخشی را دریافت کنید و دیگر دغدغه‌های مربوط به مراجعه به بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها را نداشته باشید.

بیشتر بخوانید

برخی از خدمات رادیولوژی در منزل در شرایط ویژه و خاص بیماران امکان پذیر است. در این میان افرادی که نیاز به دریافت خدمات رادیولوژی دارند و امکان انتقال بیماران و اعضای خانواده‌ی خود را به مراکز درمانی ندارند، می‌توانند از خدمات رادیولوژی در منزل «های طب» استفاده کنند.

در صورتی که پزشک شما برای تشخیص شرایط بیماری درخواست انجام رادیولوژی کرده است و امکان مراجعه به مراکز ارائه‌دهنده‌ی این خدمات را ندارید، می‌توانید به سادگی با ثبت سفارش در «های طب» خدمات رادیولوژی در خانه را دریافت کنید.

در صورتی که هر گونه سوال یا پرسش در زمینه رادیولوژی در منزل و دیگر خدمات پزشکی در منزل را دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید

سونوگرافی در منزل یکی از خدماتی است که توسط مرکز «های طب» به هموطنان عزیز ارائه می‌شود. در صورتی که نیاز به انجام سنوگرافی در هر شرایطی دارید و به هر دلیلی نمی‌خواهید از منزل بیرون بروید، می‌توانید به ثبت سفارش خدمات یاد شده در مرکز تخصصی «های طب» این خدمات را به بهترین شکل ممکن دریافت کنید.

بسیاری بیماران و همچنین بانوان باردار لزوما نیازی به مراجعه به مراکز تخصصی و کلینیک‌ها برای انجام فرایند سونوگرافی ندارند و با حفظ تمامی پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در محل اقامت خود خدمات سنوگرافی در منزل را دریافت کنند و بدون کمترین چالشی نتایج مربوط به آن را دریافت کنند. این موضوع علاوه بر حفظ ایمنی بیماران، بانوان باردار و متقاضیان انجام سنوگرافی، باعث می‌شود تا در زمان و بسیاری از هزینه‌های پنهان مراجعه به مراکز پزشکی و آزمایشگاهی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید

ثبت امتیاز
[کل: 22 میانگین: 5]