خدمات فتوتراپی در منزل و اجاره دستگاه زردی

اجاره دستگاه زردی نوزاد راهکاری مناسب و عالی برای درمان سریع و بی‌دغدغه‌ی زردی در نوزادان است. خدمات اجاره‌ی این دستگاه را می‌توانید از «های طب» دریافت کنید. زردی یکی از بیماری‌هایی است که نوزادان ممکن است در روزهای اول پس از تولد با آن مواجه شوند. روش درمان این بیماری قرار دادن نوزاد در دستگاه زردی است. در این میان، برخی از نوزادان برای درمان زردی به مدتی مشخص در بیمارستان باقی میمانند تا تحت نظارت کامل تیم متخصص پزشکی باشند. با این حال اگر فرزند شما نیازی به حضور مداوم در مرکز‌های پزشکی را ندارد، اجاره دستگاه زردی از «های طب» گزینه‌ای بهتر به حساب می‌آید.

دستگاه زردی یک دستگاه ویژه است که با منبع نور ال ای دی امکان درمان بیماری زردی را در نوازدان فراهم می‌آورد. این دستگاه پیشرفته می‌تواند امکاناتی نظیر تشخیص دمای بدن نوزاد از طریق سنسورهای ویژه و تنظیم نور مورد نیاز برای درمان را نیز فراهم آورد.نوزادانی که با بیماری زردی مواجه می‌شوند، با استفاده از این دستگاه می‌توانند در مدت زمانی مشخص درمان شده و روند رشد خود را به شکلی کامل نرمال ادامه دهند. فتوتراپی زردی در حقیقت بهترین راهکار برای درمان این بیماری است که به شکلی کاملا غیرتهاجمی امکان درمان زردی را برای فرزند شما فراهم می‌آورد.

چرا اجاره دستگاه زردی مقرون به صرفه است؟

اجاره دستگاه زردی از «های طب» علاوه بر اینکه امکان استفاده از این دستگاه را در مدت زمان مشخص برای درمان زردی و انجام فرایند فتوتراپی فراهم می‌آورد،همچنین باعث می‌شود تا فرزند شما به سادگی بتواند در خانه و کنار مادر خود باشد و دیگر نگرانی‌های لازم در زمینه حضور او در بیمارستان را نداشته باشید.

در گذشته و بسیاری از اوقات در صورتی که نوزاد با زردی مواجه می‌شد، فرایند فتوتراپی در بیمارستان‌ها انجام می‌گرفت که این موضوع علاوه بر ایجاد نگرانی‌های زیاد برای والدین، هزینه‌های زیادی را نیز در پی داشت. اما امروزه تنها در شرایطی حضور نوزاد در بیمارستان توصیه می‌شود که نیاز به مراقبت‌های ویژه‌ی پزشکی باشد. در غیر این صورت افراد می‌توانند با اجاره دستگاه زردی فرایند فتوتراپی را در منزل و در آرامش کامل انجام دهند و دیگر نگران مسائل مربوط به حضور فرزند خود در بیمارستان نباشند.

چگونه می‌توانیم دستگاه زردی نوزاد را اجاره کنیم؟

در صورتی که نوزاد شما دچار بیماری زردی شده است و پزشک متخصص استفاده از دستگاه زردی در خانه را برای او تجویز کرده است، شما می‌توانید سفارش اجاره دستگاه زردی را به «های طب» فرستاده و دستگاه مربوطه را برای درمان نوزاد خود دریافت کنید.دستگاه یاد شده با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی و به صورت کاملا استریل در اختیار شما قرار می‌گیرد تا شما دیگر نگرانی‌های مربوط به ابتلای فرزندان به انواع بیماری‌های مسری را نداشته باشید. مرکز تخصصی «های طب» بسته به محل زندگی شما و مدت زمان مورد نیاز برای استفاده از دستگاه زردی امکان اجاره‌ی آن را برای شما فراهم می‌آورد.

استفاده از این خدمات در صورتی که توسط پزشک متخصص توصیه شده باشد، بهترین راهکار برای برطرف کردن مشکلات مربوط به بیماری زردی در نوزادان شما است و دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد برای بستری کردن نوزاد خود در بیمارستان‌ها را نخواهید داشت.

مزایای اجاره دستگاه زردی؟

اجاره دستگاه زردی امکان انجام فرایند فتوتراپی را بدون نیاز به تجربه‌ی چالش‌های مربوط به بستری شدن نوزاد در بیمارستان فراهم می‌آورد تا نوزاد بتواند به بهترین شکل ممکن، شانس درمان بهتر را در آرامش کامل و در کنار مادر خود داشته باشد.

از مهم‌ترین مزایای اجاره دستگاه زردی از «های طب» می‌توان به کاهش هزینه‌های درمان، خودداری از بستری شدن نوزاد، کاهش مدت زمان درمان و اثربخشی مناسب، امکان استفاده در هر شرایط و قابلیت حمل بالای دستگاه، همراه بودن نوزاد با مادر و حذف نیاز به جدا کردن آن‌ها از هم، صرفه‌جویی در زمان و پیشگیری از احتمال ابتلای نوزاد به بیماری‌های عفونی به خاطر حضور در بیمارستان اشاره کرد.

این موارد باعث می‌شود تا مادر و فرزند در بهترین حالت و شرایط خود بتوانند در کنار یکدیگر باشند و در عین حال بیماری زردی در مدت زمانی کوتاه با استفاده از روش پیشرفته فتوتراپی درمان شود.با توجه به موارد گفته شده فوق، درمان زردی با استفاده از دستگاه‌های اجاره‌ای فتوتراپی بهترین راهکار ممکن برای درمان این بیماری به حساب می‌آید که در نوع خود اثربخشی بسیار بهتری را برای فرزندتان به ارمغان خواهد آورد.

دستگاه فتوتراپی اجاره ای در تهران – قیمت کرایه دستگاه درمان زردی نوزاد

276,000 تومان
توجه: قیمت اجاره دستگاه زردی برای یک روز می باشد. برای افزایش تعداد روزها بر روی علامت + در کنار افزودن به سبد خرید استفاده کنید. مشخصات کلی:
  • دستگاه درمان زردی نوزاد
  • نوع تحویل: اجاره ای
  • تعداد لامپ: 4 و 6
  • دارای نمایشگر LCD با قابلیت نمایش مدت زمان نور درمانی و زمان کارکرد لامپ ها
  • دارای سنسور دما
  • قابلیت تنظیم زمان نور درمانی
  • دارای آلارم دیداری و شنیداری جهت پایان هر نوبت درمانی
  • دارای فن برای خنک کردن محفظه لامپ ها
  • قابلیت جمع شدن پایه ها
  • وزن دستگاه: 8 کیلوگرم
  • ابعاد دستگاه: 38*38*75 سانتی متر

فیلم آموزش نحوه استفاده از دستگاه زردی نوزاد هایطب در منزل

قیمت اجاره دستگاه زردی و فتوتراپی در تهران شمال غرب و شرق و جنوب شهر
نمایش ویدیو درباره قیمت اجاره دستگاه زردی و فتوتراپی در تهران شمال غرب و شرق و جنوب شهر
مزایای فتوتراپی در منزل
دریافت خدمات پزشکی و آزمایش در منزل شرکت آنلاین های طب مشاوره و هزینه رایگان

مزایای درخواست فتوتراپی و اجاره دستگاه زردی در منزل های‌طب

تحقیقات نشان داده فتوتراپی راهکاری موثر در درمان هیپربیلی روبینمی نوزادان به حساب می‌آید که عوارض جانبی بسیار کمتری در مقایسه با راهکارهای درمانی دیگر دارد. البته این روش عوارض جانبی خودش را همچنان دارد که می‌تواند شامل بروز بیماری‌های آرژیک، همولیز  و آسیب به DNA نوزاد باشد. با این حال احتمال بروز این عوارض معمولا کم است. به همین دلیل بسیاری از پزشک‌ها استفاده از روش نوردرمانی را برای برطرف کردن بیماری زردی تجویز می‌کنند.

دستگاه زردی با استفاده از نور ویژه و خاص خود امکان کاهش سطح بیلی روبین بدن را فراهم می‌آورد و به نوزاد امکان درمان زردی را می‌دهد. از همین رو برای درمان زردی از طریق روش فتوتراپی، نوزاد در دستگاه درمان زردی قرار می‌گیرد و برای مدت زمانی مشخص در آن باقی می‌ماند.

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان توسط مرکز تخصصی های‌طب ​

 

از دیگر خدمات «های طب» برای نوزادان می‌توان به آزمایش غربالگری نوزادان برای تشخیص زودهنگام اختلالات متابولیک در آن‌ها اشاره کرد که در صورت نیاز می‌توانید برای دریافت آن، اطلاعات کافی را از مرکز مشاورین «های طب» دریافت کرده و در محیط امن خانه، امکان نمونه برداری و انجام آزمایش و ارسال آن از طریق راه‌های ارتباطی الکترونیکی پیشرفته را فراهم آورید.

علاوه بر این، این موضوع درکنار کاهش هزینه‌ها، این امکان را برای فرزند شما فراهم می‌آورد تا در محیط آرام خانه و کنار مادر خود باشد و با مشکلات احتمالی مربوط به دور بودن از مادر نیز مواجه نشود. علاوه بر این موارد، شما می‌توانید مشاوره‌های لازم در مورد استفاده از دستگاه زردی و نحوه‌ی کار با آن را از مرکز «های طب» یاد بگیرید. متخصصین این مرکز امکان ارائه‌ی خدمات مشاوره را برای شما فراهم آورده‌اند تا شما بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن امکان دریافت بهترین امکانات را در اختیار داشته باشید تا فرزند دلبندتان بتواند به بهترین شیوه‌ی ممکن درمان شود.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران ارسال درب منزل و آموزش کار با آن
اجاره دستگاه زردی در تهران

سوالات متداول

زردی ابتدا در صورت ظاهر می شود و سپس با افزایش سطح بیلی روبین به سمت سینه،  شکم، بازوها و پاها حرکت می کند. سفیدی چشم ها نیز زرد می شود. در نوزادانی که رنگ پوست تیره تری دارند، زردی سخت تر دیده شود. بهترین راه تشخیص، انجام آزمایش زردی چه از طریق آزمایش خون چه به صورت سنجش پوستی با دستگاه می باشد.

زردی نوزاد در ابتدا خفیف و بی ضرر است، اما در شرایط غیر طبیعی که زردی به شدت بالا می رود می تواند بر عملکرد مغز تاثیر گذاشته و باعث آسیب مغزی شود. بنابراین تشخیص و درمان به موقع امری ضروری است.

باید طبق صلاح دید پزشک بر اساس میزان زردی از دستگاه استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر 24 ساعت فتوتراپی برای نوزاد تجویز شد، این مدت باید طی 48 ساعت اجرا شود. چراکه هر یک ساعت باید نوزاد را از زیر دستگاه خارج کنید، بدنش را مرطوب نمایید و به او شیر دهید. نوزاد نباید بیشتر از یک ساعت زیر دستگاه بماند.

بی قراری نوزاد به علت های مشخصی مربوط است: گرسنگی، کاهش آب بدن، افزایش یا کاهش دما، جنس نامناسب چشم بند، خیس بودن پوشک. در هر صورت نوزاد باید از زیر دستگاه خارج شود و پس از شیردهی یا مرطوب کردن بدن نوزاد، همچنین برطرف کردن سایر موارد، وی را مجدد زیر دستگاه بگذارید.

چشم بند باید حین شیردادن روی پیشانی نوزاد قرار گیرد تا به حضور آن عادت کند. پس از سنگین شدن پلک نوزاد، در زمان انتقال نوزاد به زیر دستگاه به آرامی آن را روی چشم ها قرار دهید تا با کمترین مقاومت نوزاد مواجه شوید.

رزرو اجاره دستگاه زردی همراه با مشاوره رایگان

ثبت امتیاز
[کل: 33 میانگین: 4.9]