اخبار و مقالات, مقالات

بهترین قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در غرب تهران

بهترین قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در غرب تهران

زردی نوزاد در بدو تولد از جمله مشکلات شایعی است که منجر به نگرانی والدین می شود. البته این بیماری قابل درمان بوده و در صورت تشخیص و درمان به موقع عوارضی نخواهد داشت. برای اجاره دستگاه زردی در غرب تهران با بهترین قیمت می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

پس به همین منظور باید والدین در همان روزهای اول تولد نوزاد از طریق آزمایش خون، میزان بیلی روبین نوزاد را اندازه بگیرند و به پزشک معالج مراجعه کنند. میزان بیلی روبین با توجه به وزن و سن نوزاد سنجیده می شود و بر همین اساس پزشک روش درمانی مناسب را تشخیص خواهد داد.

دستگاه فتوتراپی اجاره ای در تهران – قیمت کرایه دستگاه درمان زردی نوزاد

276,000 تومان
توجه: قیمت اجاره دستگاه زردی برای یک روز می باشد. برای افزایش تعداد روزها بر روی علامت + در کنار افزودن به سبد خرید استفاده کنید. مشخصات کلی:
  • دستگاه درمان زردی نوزاد
  • نوع تحویل: اجاره ای
  • تعداد لامپ: 4 و 6
  • دارای نمایشگر LCD با قابلیت نمایش مدت زمان نور درمانی و زمان کارکرد لامپ ها
  • دارای سنسور دما
  • قابلیت تنظیم زمان نور درمانی
  • دارای آلارم دیداری و شنیداری جهت پایان هر نوبت درمانی
  • دارای فن برای خنک کردن محفظه لامپ ها
  • قابلیت جمع شدن پایه ها
  • وزن دستگاه: 8 کیلوگرم
  • ابعاد دستگاه: 38*38*75 سانتی متر

برای مقادیر بالای بیلی روبین پزشک معالج، دستور بستری نوزاد و چندین نوبت تعویض خون او را می دهد، اما در مقادیر کمتر، پزشک استفاده از دستگاه فوتوتراپی را تجویز می کند. در چنین مواقعی باید والدین نوزاد، طبق دستور پزشک، دستگاه فوتوتراپی را از مراکز مربوطه، نظیر مرکز خدمات درمانی های‌طب اجاره کنند.

بهترین قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در غرب تهران

معرفی انواع دستگاه فوتوتراپی

بعد از بررسی ‌های انجام شده، پزشک نوع دستگاه فوتوتراپی، مدت و میزان استفاده از آن را مشخص می کند. انواع دستگاه فوتوتراپی خانگی به صورت زیر است.

دستگاه میزی شکل یا تاشو

استفاده از دستگاه فتوتراپی میزی شکل بسیار ساده و آسان است. به طوری که شما با باز کردن پایه های دستگاه و قرار دادن آن روی زمین و روشن کردن آن می توانید از دستگاه استفاده کنید. این دستگاه بالای سر کودک قرار گرفته و تابش نور لامپ به سطح بدن نوزاد در حالی که کاملا لخت است انجام می شود. این دستگاه ها به دلیل راحتی در راه‌ اندازی و استفاده یکی از بهترین دستگاه های برطرف کردن زردی نوزاد در منزل هستند.

توجه به این نکته الزامی است که به هیچ عنوان دستگاه را روی تخت یا سطح غیر مسطح قرار ندهید، زیرا با یک تکان کوچک ممکن است دستگاه جابجا شده یا به روی نوزاد سقوط کند.

دستگاه تونلی (هرمی) یا سه بعدی

دستگاه های تونلی یا هرمی، سه بعدی هستند یعنی از سه جهت به بدن نوزاد نور تابانده می شود و به دلیل این که سر نوزاد از دستگاه بیرون می ماند، دیگر نیازی به استفاده از چشم بند نیست و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارند.

دستگاه محفظه ای

دستگاه های فتوتراپی محفظه ای خانگی دارای یک محفظه با بدنه فلزی است که قسمت سر و پای نوزاد با طلق های قرمز رنگ برای جلوگیری از عبور نور فتوتراپی به بیرون بسته شده است. این دستگاه ها دارای یک تشک پلاستیکی هستند اما نوزاد باید با تشک خودش همراه با پوشک و چشم بند داخل دستگاه قرار بگیرد. برای این دستگاه با توجه به شدت تابش و نوع لامپ انواع مختلفی خواهیم داشت.

قیمت اجاره دستگاه زردی در غرب تهران

شما هم اگر در غرب تهران ساکن هستید و نیاز به دستگاه فوتوتراپی برای نوزادتان دارید، کارشناسان های‌طب در تمامی روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما هستند. های‌طب با در اختیار قرار دادن خدماتی مثل اجاره دستگاه زردی نوزاد با بهترین قیمت، در تلاش است تا آسایش خاطر را برای خانواده ها فراهم آورد. فقط کافی است با مشاورین های‌طب تماس بگیرید.

فیلم آموزش طریقه استفاده از دستگاه زردی یا فتوتراپی در منزل

قیمت اجاره دستگاه زردی و فتوتراپی در تهران شمال غرب و شرق و جنوب شهر
نمایش ویدیو درباره قیمت اجاره دستگاه زردی و فتوتراپی در تهران شمال غرب و شرق و جنوب شهر

رزرو اجاره دستگاه زردی همراه با مشاوره رایگان

ثبت امتیاز
[کل: 7 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

6 دیدگاه در “بهترین قیمت اجاره دستگاه زردی نوزاد در غرب تهران

  1. تیموری نژاد گفت:

    قیمت اجاره دستگاه زردی تو تهران با این قیمت واقعا عالیه من قیمت ها رو همه جا بررسی کردن شما بهترین قیمت رو داشتین و درخواست اجاره رو ثبت کردن. ممنون از شما که به فکر ما هستید

    1. Hi-Teb گفت:

      با سلام
      تشکر از نظر مثبت شما. هدف ما رضایت شماست.

  2. کریم پور گفت:

    اجاره دستگاه زردی همراه با خدمات فتوتراپی میخوایم شما انجام میدید؟ غرب تهران هستیم

    1. Hi-Teb گفت:

      بله هم اجاره دستگاه زردی و هم خدمات فتوتراپی در منزل توسط تیم حرفه ای هایطب انجام میشود.

  3. شهرداد گفت:

    خیلی عالی شد که فیلم طریقه استفاده از دستگاه فتوتراپی رو اضافه کردین. بچم زردی داشت اجاره کرده بودم نمیدونستم چجوری استفاده کنم.

    1. Hi-Teb گفت:

      خوشحالیم که فیلم آموزش استفاده از دستگاه زردی برای شما مفید بوده.موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *