آزمایش سلامت جنسی و باروری در منزل

ما در شرکت خدمات پزشکی آنلاین های طب تمامی آزمایش های مورد نیاز شما را در خانه برای شما فراهم کرده ایم.
ارائه کلیه خدمات پیراپزشکی و پزشکی در منزل زیر نظر پزشکان و پرستاران مجرب انجام می گیرد.

پشتیبانی و مشاوره 24 ساعته

اعزام پرسنل در کمترین زمان ممکن

ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی توسط کادر مجرب و متخصص

آزمایش سلامت جنسی و باروری در منزل

مراحل درخواست آزمایش سلامت جنسی و باروری در منزل

ثبت درخواست از طریق تماس یا تکمیل فرم درخواست

تماس کارشناسان های طب با شما در کمترین زمان

اعزام پرسنل جهت انجام آزمایش به منزل شما

سوالات متداول آزمایش سلامت جنسی و باروری در منزل

آزمایش سلامت جنسی و باروری در منزل

این‌ها سوال‌هایی هستند که بسیاری از افراد در زمان نیاز به انجام یک آزمایش مطرح می‌کنند.
در ادامه با وب‌سایت «های طب» همراه باشید و پاسخ این سوال‌ها را دریافت کنید.
آزمایش سلامت جنسی و باروری های-طب
آزمایش‌‌‌ سلامت جنسی و باروری چیست؟
سلامت جنسی و باروری  و رعایت بهداشت در این زمینه، از جمله مهم‌ترین مواردی است که روی کیفیت زندگی تاثیر مستقیم می‌گذارد. از همین رو، انجام آزمایش سلامت جنسی و باروری باید به صورت دوره‌ای و تحت نظارت افراد متخصص برای افرادی که در زمینه جنسی فعال هستند، انجام شود. آزمایش سلامت جنسی و باروری امروزه یکی از خدماتی است که توسط مراکز تخصصی و پیشرفته‌ی آزمایشگاهی، نظیر «های طب» ارائه می‌شود تا از آن طریق امکان حفظ کیفیت زندگی برای افراد مختلف فراهم شده و از طرف دیگر بهبود سلامت جنسی و تقویت باروری افراد تضمین شود.
آزمایش سلامت جنسی برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افراد بزرگسالی که از نظر جنسی فعال هستند، باید آزمایش‌های مربوط به سلامت جنسی را  انجام دهند. از طرف دیگرآزمایش‌های مربوط به باروری برای افرادی که تصمیم به ازدواج و فرزندآوری دارند، ضروری است تا از آن طریق میزان سلامت خود دراین زمینه را مورد بررسی قرار دهند.

مواردی چون آزمایش‌های بارداری، آزمایش یائسگی و آزمایش‌های مربوط به ناباروری از جمله مواردی هستند که باید توسط بانوان انجام شود. بانوان معمولا در صورت نیاز به دریافت مشاوره، به متخصصین زنان در این زمینه مراجعه می‌کنند که پس از آن نیاز به انجام تست‌های مربوطه و ارائه نتیجه‌ی آن به پزشک متخصص خود می باشد. در این میان مرکز تخصصی «های طب» با ارائه پیشرفته‌ترین خدمات در این زمینه امکانات مناسبی را برای تشخیص سریع و دقیق انواع موارد درخواست شده توسط متخصصین زنان ارائه کرده است. مرکز تخصصی «های طب» با ارائه خدمات مشاوره زنان می‌تواند راهکارهایی مناسب را برای مقابله با انواع خطرات تهدیدکننده‌ی سلامت جنسی و سلامت باروری بانوان ارائه کند.

تست‌های مربوط به آزمایش سلامت جنسی به چه صورت است؟

آقایان و بانوانی که از لحاظ جنسی فعال هستند و تجربه‌ی روابط پرخطر را داشته‌اند، باید با انجام آزمایش‌های STD میزان سلامت خود را در این زمینه بسنجند تا علاوه بر حفظ بهداشت جنسی برای خود، به افزایش سطح سلامت عمومی و سلامت اطرافیان خود نیزکمک کنند. مرکز تخصصی «های طب» با ارائه نوین‌ترین امکانات موجود در زمینه‌ی انجام انواع تست STD به خصوص آزمایش HPV در منزل راهکارهایی مناسب و البته آسان را  برای تشخیص هر چه زودتر احتمال ابتلا به بیماری‌های مقاربتی فراهم کرده است.

باید در نظر داشت که برخی از بیماری‌هایی که در زیر شاخه STD قرار می‌گیرند، دارای دوره‌ی نهفته در بدن هستند که همچنان امکان انتقال را به شرکای جنسی دارند و فرد در واقع ناقل می باشد.علاوه بر آن در صورت عدم تشخیص و درمان این عفونت‌ها ممکن است باعث عوارضی همچون ناباروری، ابتلا به سرطان‌هایی نظیر سرطان دهانه‌ی رحم، عفونت های مکرر و مقاوم به درمان و عفونت چشم نوزاد حین زایمان اشاره کرد.

ابتلا به بیماری‌هایی نظیر ایدز، زگیل تناسلی، هپاتیت، سفلیس، سوزاک و کلامیدیا تنها بخشی از عفونت‌های قابل انتقال از راه‌های جنسی هستند که می‌توان از طریق انجام تست سلامت جنسی از وجود آن‌ها در بدن افراد آگاهی پیدا کرد.اقدام برای تشخیص زودهنگام و درمان آن‌ها می‌تواند به حفظ سلامتی فرد و جلوگیری از خطرات بسیار شدید این بیماری‌ها کمک کند. همچنین انجام این تست‌ها به سلامت عمومی جامعه و عدم ابتلای افراد بیشتر به این دست از بیماری‌ها کمک بسیار زیادی می‌کند.

آیا آزمایش باروری برای آقایان و بانوان ضروری است؟

یکی از مهم‌ترین و پرتکرارترین سوال‌هایی که در مورد آزمایش باروری پرسیده‌ می‌شود این است که آیا انجام این دست از آزمایش‌ها برای آقایان و بانوان ضروری است یا لزومی به انجام آن‌ها پیش از اقدام به ازدواج و فرزندآوری وجود ندارد.در پاسخ به این سوال بایدگفت که امروزه بسیاری از متخصصین اعلام می‌کنند که پیش از اقدام به ازدواج و همچنین تصمیم به فرزندآوری باید فرایند آزمایش‌های باروری برای آقایان و بانوان انجام شود تا در صورت وجود مشکلات و انواع ناتوانی‌ها بتوان راهکاری مناسب برای برطرف کردن آن‌ها رافراهم کرد.

خبر خوب این است که در مرکز تخصصی «های طب» تمامی امکانات لازم از جمله انواع مشاوره‌های پزشکی در این زمینه و انجام آزمایشهای مناسب قابل انجام است. در صورتی که شما نیاز به انجام آزمایش‌های مربوط به فرزندآوری را داشته باشید، می‌توانید با دریافت مشاوره‌های لازم، اقدام به انجام انواع تست‌ها و آزمایش‌های باروری کنید.

در صورت تمایل به فرزندآوری، باید در نظر داشت که انجام آزمایش باروری هم برای آقایان و هم برای بانوان امری ضروری به حساب می‌آید. مرکز تخصصی «های طب» نیز در همین راستا امکانات لازم برای انجام تست‌های باروری برای آقایان و بانوان را فراهم کرده است و شما در صورت تمایل می‌توانید با مشاوران این مرکز تماس گرفته و در اولین فرصت ممکن امکان انجام آزمایش‌های لازم در این زمینه را برای خود و همسرتان فراهم آورید.

 از طرف دیگر بسیاری از مادران باردار ممکن است با مشکلاتی نظیر دیابت بارداری مواجه می‌شوند که متخصصین «های طب» می‌توانند در تشخیص و مقابله با آن  کمک کنند. آزمایش‌های مادر و نوزاد نیز از دیگر خدماتی است که در این مرکز تخصصی آماده ارائه می‌شود. خدمات مربوط به غربالگری سه ماهه اول و دوم مادر در کنار غربالگری فرزند برای تشخیص اختلالات متابولیک از جمله خدماتی است که در مرکز تخصصی «های طب» آماده ارائه شده است.

انجام تست‌های باروری زنان می‌تواند به شناسایی و رفع مشکلات مربوط به آن کمک بسیار ویژه‌ای کند و در نتیجه دوره بارداری شما به راحتی و به دور از خطر طی می شود.در صورتی که احساس می‌کنید با هر یک از مشکلات مربوط به باروری مواجه هستید، می‌توانید ازمتخصصین «های طب» مشاوره‌های لازم را برای انجام تست‌های باروری دریافت کنید و از طریق آن امکانات لازم را برای تشخیص و رفع آن‌ها فراهم آورید.

آنچه در مورد خدمات آزمایش سلامت جنسی و باروری باید بدانید

این آزمایش ها شامل چه مواردی هستند؟

شیوع بیماری کرونا باعث شد تا بسیاری از افراد نگرانی‌های زیادی را برای مراجعه به مکان‌های عمومی داشته باشند. از طرفی، انجام تست کرونا در منزل در «های طب» امروزه این امکان را فراهم آورده تا بدون نیاز به نگرانی انتقال این بیماری و نگرانی برای حضور در محیط‌های عمومی، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی فرایند تست کرونا و نمونه‌گیری آن را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

شما می‌توانید تست پی سی آر (PCR) و انواع خدمات تست کرونا در منزل را در با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشت و در سریع‌ترین زمان ممکن و دقت بالا دریافت کنید. نتیجه‌ی این آزمایش نیز از طریق راه‌های ارتباطی مدرن در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم بتوانید اصول قرنطینه در منزل را به بهترین شکل ممکن رعایت کنید و به حفظ سلامتی خود و اطرافیانتان کمک کنید.

بیشتر بخوانید

آزمایش‌های غربالگری مربوط به مادر و نوزاد را می‌تواند از طریق خدمات آزمایش در منزل دریافت کرد. این موضوع باعث می‌شود تا علاوه بر رعایت بهینه‌تر بهداشت، فرایند نمونه‌گیری از نوزاد و مادران باردار در محیط امن و آرام خانه و بدون داشتن استرس‌های مربوط به مراجعه‌ی حضوری به آزمایشگاه انجام شود.

باید در نظر داشت که مراجعه نوزادان به محیط‌های عمومی نظیر آزمایشگاه‌ها با چالش‌های مختلفی همراه است که می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را برای افراد ایجاد کند. در این میان، آزمایش غربالگری در منزل می‌تواند راهکاری برای برطرف کردن این دست از مشکلات و چالش‌ها به حساب آید.

بیشتر بخوانید

انواع چکاپ‌های دوره‌ای آقایان که نیاز به انجام فرایند‌های نمونه‌گیری و معاینه دارند، می‌توانند از طریق خدمات آزمایش در منزل «های طب» قابل انجام باشند. این موضوع باعث می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن، بدون نیاز به دغدغه‌های مربوط به مراجعه به آزمایشگاه و کمبود زمان، در محیط خانه و در مدت زمانی بسیار سریع‌، امکان دریافت خدمات چکاپ دوره‌ای آقایان در منزل وجود داشته باشند.

بیشتر بخوانید

چکاپ دوره‌ای زنان یکی از مهم‌ترین مواردی است که به حفظ سلامتی بانوان و تشخیص احتمال ابتلای آن‌ها به انواع بیماری‌های زنانه و انجام اقدامات سریع برای درمان موثر آن‌ها کمک می‌کند. با توجه به این موضوع خدمات چکاپ زنان در منزل که توسط «های طب» ارائه می‌شود، می‌تواند راهکاری موثر برای انجام کامل آزمایش‌ها و معاینات پزشکی مربوط به بانوان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و حفظ حریم خصوصی به حساب آید.

بیشتر بخوانید

مراجعه حضوری به آزمایشگاه مهم‌ترین چالش‌ انجام چکاپ سالمندان به حساب می‌آید که خدمات چکاپ سالمندان در منزل «های طب» آن را برطرف کرده است.

با دریافت خدمات چکاپ سالمندان در منزل، می‌توانید بدون دغدغه‌های مربوط به انتقال سالمندان به آزمایشگاه‌ها، در سریع‌ترین زمان ممکن و به شیوه‌ای کاملا آسان، خدمات انجام انواع آزمایش‌های مناسب برای تشخیص و حفظ سلامتی سالمندان را از «های طب» دریافت کنید.

بیشتر بخوانید

همچنین بسیاری از زوج‌هایی که در زمینه فرزندآوری با مشکلات و اختلالاتی ویژه مواجه هستند، می‌توانند با انجام آزمایش‌های باروری و انجام مشاوره‌های لازم در این زمینه، اقدام به ریشه‌یابی مشکلات مربوطه کرده و پس از آن اقدامات لازم برای برطرف کردن آن‌ها را انجام دهند. مواردی چون کاهش تعداد و عدم تحرک اسپرم‌ها از عمده‌ترین علل ناباروری مردان به حساب می‌آیند. از طرف دیگر مواردی چون اختلالات تخمک‌‌گذاری، افزایش سن و یائسگی، سندرم تخمدان پلی‌کیستیک، نارسایی زودرس تخمدان و اختلالات هورمونی از جمله عمده‌ترین علل ناباروری در زنان به حساب می‌آیند که باعث ایجاد چالش‌های بسیار زیادی برای بانوان خواهند شد.

از طرف دیگر بسیاری از مادران باردار ممکن است با مشکلاتی نظیر دیابت بارداری مواجه می‌شوند که متخصصین «های طب» می‌توانند در تشخیص و مقابله با آن  کمک کنند. آزمایش‌های مادر و نوزاد نیز از دیگر خدماتی است که در این مرکز تخصصی آماده ارائه می‌شود. خدمات مربوط به غربالگری سه ماهه اول و دوم مادر در کنار غربالگری فرزند برای تشخیص اختلالات متابولیک از جمله خدماتی است که در مرکز تخصصی «های طب» آماده ارائه شده است.

در صورتی که احساس می‌کنید با هر یک از مشکلات مربوط به باروری مواجه هستید، می‌توانید از متخصصین «های طب» مشاوره‌های لازم را برای انجام تست‌های باروری دریافت کنید و از طریق آن امکانات لازم را برای تشخیص و رفع آن‌ها فراهم آورید.

سوالات متداول

شامل بیماری های مقاربتی (STD) و سایر بیماری هایی که از طرق جنسی منتقل می شوند، می باشد. مانند عفونت HPV، عفونت های مقاربتی دستگاه تناسلی، HIV، هپاتیت و …

بله، به وسیله کیت های نمونه گیری خانگی “های طب” هر فرد می تواند بدون مراجعه به پزشک در منزل از خود نمونه گیری کرده و پس از هماهنگی با کارشناسان “های طب” با حفظ محرمانگی و حریم شخصی نمونه خود را برای آزمایشگاه ارسال نماید.

مقدار مشخصی خون مورد نیاز است که متخصصین “های طب” می توانند در محل شما نمونه مورد نظر را اخذ نمایند.

بله، آقایان می توانند با گرفتن نمونه به وسیله سواب مخصوص از مجرای ادرار یا جمع آوری ادرار اول صبح از سلامت خود آگاه شوند. برای اطلاع از چگونگی انجام آزمایش با کارشناسان “های طب” تماس بگیرید.

ثبت امتیاز
[کل: 17 میانگین: 4.9]