خدمات چکاپ سالمندان در منزل

چکاپ سالمندان ، شامل مجموعه‌ای از آزمایش‌ها و تست‌ها می‌شود که با انجام آن‌ها می‌توان امکان تشخیص زودهنگام برخی از بیماری‌ها و اختلالات در افراد سالمند را فراهم کرد. خدمات مربوط به چکاپ سالمندان را می‌توانید از مرکز تخصصی «های طب» دریافت کنید.

با افزایش سن، بسیاری از بیماری‌ها و اختلالات ممکن است احتمال بروز بیشتری نسبت به سابق پیدا کنند. به همین دلیل انجام آزمایش‌های مجموعه چکاپ سالمندان این امکان را برای افراد سالمند فراهم می‌آورد تا پیش از شدت گرفتن و خطرناک شدن بیماری‌ها بتوان آن‌ها را کنترل یا حتی در برخی اوقات آن‌ها را درمان کرد.

چکاپ سالمندان می‌تواند شامل بررسی مواردی چون: قند و چربی خون، شمارش گلبول‌های خونی، بررسی‌های مربوط به تشخیص کلسیم و املاح خون، تشخیص عملکرد تیروئید و فاکتورهای انعقادی، اندازه‌گیری سطح ویتامین دی و آهن ، ویتامین ب۱۲ ، تشخیص اختلالات سیستم ایمنی و هپاتیت ب باشد.

هزینه چکاپ سالمندان در خانه شرکت خدمات پزشکی در منزل های طب

ثبت رایگان چکاپ سالمندان در منزل

چرا سالمندان نیاز به چکاپ دوره‌ای دارند؟

به طور معمول احتمال ابتلا به بیماری‌ها در افراد سالمند بیشتر است. در حقیقت گذر سن باعث می‌شود تا احتمال ابتلا به بیماری‌های مختلف افزایش پیدا کند، که یکی از عوامل اصلی آن  کاهش سطح عملکرد سیستم ایمنی  در سالمندان است. علاوه بر این موارد، افزایش برخی از فاکتورهای خطرناک و کم‌کاری برخی از غدد به خاطر گذر سن ممکن است، روی روند ابتلای سالمندان به بیماری‌ها تاثیر بیشتری بگذارد. با توجه به این موضوع، چکاپ دوره‌ای سالمندان می‌تواند به افزایش طول عمر آن‌ها و همچنین جلوگیری از پیشرفت بیماری‌های زمینه‌ای منجر شود و حفظ سلامت و کیفیت زندگی افراد سالمند را تضمین کند.

در این میان، افرادی که بیش از ۵۰ سال سن دارند، بهتر است مراقبت بیشتری را در برابر فاکتورهای سلامتی خود داشته باشند و با دقت بیشتری این فاکتورها را مورد بررسی قرار دهند. انجام برخی از آزمایش‌ها نظیر موارد زیر می‌تواند در افزایش طول عمر و کیفیت زندگی سالمندان تاثیرگذار باشد:

  • چکاپ‌های مربوط به خون، تست کم خونی و شمارش سلول‌های خونی
  • تست بینایی، گوش و حلق و بینی
  • تست ابتلا به دیابت یا تشخیص سطح دیابت در افراد
  • بررسی سلامت سیستم قلبی و عروقی
  • بررسی سلامت دهان و دندان
  • چکاپ اورولوژیست و روماتولوژیست

تفاوت آزمایش های چکاپ سالمندان برای بانوان و آقایان های‌طب؟

آزمایش‌های مربوط به سالمندان ممکن است بسته به جنسیت تفاوت‌هایی در روند انجام نیز داشته باشند. در حقیقت بسته‌های مربوط به چکاپ سالمندان آقایان و بانوان تفاوت‌هایی ویژه با یکدیگر دارند که با در نظر داشتن این موضوع این آزمایشات صورت می گیرند.

به عنوان مثال آزمایش‌هایی نظیر بررسی وضعیت پروستات در چکاپ آقایان سالمند نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد که طی آن از احتمال بروز مشکلات و بیماری‌هایی نظیر سرطان پروستات و بزرگ شدن آن اطلاعاتی ویژه ارائه می‌کند.همچنین احتمال شیوع سرطان سینه در بانوان با افزایش سن ممکن است افزایش پیدا کند. بر این اساس انجمن سرطان آمریکا به بانوان ۴۵ سال به بالا توصیه کرده است تا به صورت سالانه اقدام به انجام تست‌های مربوط به بررسی ابتلا به سرطان سینه نمایند.

همچنین در آزمایش‌های مربوط به بالای 45 سال بانوان به صورت سالانه می‌توان تست پاپ اسمیر و معاینات واژینال را انجام داد تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت‌های غیرطبیعی و رشد سلول‌های سرطانی در ناحیه‌ی مذکور، اطلاعات کاربردی به پزشک متخصص در این زمینه ارائه داده شود.

خدمات چکاپ سالمندان در های‌طب

مرکز تخصصی «های طب» امکان انجام آزمایش در محل را برای چکاپ سالمندان فراهم آورده است که به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مربوط به این آزمایش‌ها پایان می‌دهد. بسیاری از افراد سالمند با چالش‌های حرکتی مواجه هستند و انتقال آن‌ها به مراکز تخصصی ویژه برای انجام تست‌های دوره‌ای بسیار دشوار است.

با توجه به همین موضوع مرکز تخصصی «های طب» امکان ارائه مشاوره‌ در زمینه‌ی دریافت خدمات چکاپ سالمندان در محل و همچنین انجام تست‌های مربوط به آن را برای افراد فراهم آورده است. در صورتی که تمایل به دریافت این خدمات دارید می‌توانید طی تماس با مرکز تخصصی «های طب» اقدامات لازم در جهت دریافت خدمات آزمایش در محل را دریافت کنید.

مزایای چکاپ سالمندان در منزل
دریافت خدمات پزشکی و آزمایش در منزل شرکت آنلاین های طب مشاوره و هزینه رایگان

مزایای درخواست چکاپ سالمندان در منزل های‌طب

تست‌هایی که های‌طب انجام می‌دهد تست هایی هستند که سلامت افراد را به شکلی دقیق مورد بررسی قرار می‌دهند. افرادی که در معرض ابتلا به بیماری‌های زمینه ای باشند، با انجام این تست‌ها امکان تشخیص سریع را پیدا خواهند کرد و می‌توان از طریق آن‌ها اقدامات پیشگیرانه را در جهت مقابله با آن‌ها انجام داد.

همچنین از طریق این تست‌ها می‌توان به کنترل بیماری‌های زمینه‌ای که تا پیش از این افراد به آن مبتلا بوده‌اند، نیز کمک کرد. به عنوان مثال افراد با انجام این تست‌ها و تشخیص آن می‌توانند کنترل بیشتری روی بیماری‌های مزمن داشته باشند.این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا پزشک به صورت دقیق‌تر از فاکتورهای سلامتی فرد آگاه شود و از آن طریق اقدامات لازم را در جهت مقابله با پیشرفت آن‌ها و همچنین حفظ سلامتی فرد سالمند انجام دهد.

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان توسط مرکز تخصصی های‌طب ​

 

سازوکار خدمات آزمایش در محل برای چکاپ سالمندان به این صورت است که، با برقراری تماس با مرکز مشاوره‌ی «های طب» اقدام به ثبت سفارش آزمایش‌های مربوطه خواهید کرد و پس از آن متخصصین این مرکز جهت معاینه و انجام فرایند‌های نمونه‌ گیری به محل زندگی شما مراجعه خواهند کرد. نتایج و تفاسیر این آزمایش‌ها نیز از طریق راههای ارتباطی در اختیار افراد قرار می‌گیرند و برای دریافت آن‌ها نیازی به مراجعه به مرکز آزمایشگاهی وجود نخواهد داشت. افراد می‌توانند با استفاده از این راهکار ارتباطی به صورت دقیق و پیشرفته و در مدت زمانی کوتاه نتایج مربوط به آزمایش‌های خود را دریافت کنند.

این فرایند در نهایت باعث می‌شود تا علاوه بر حفظ آرامش سالمند و اطرافیان او، با حفظ اصول و پروتکل‌های بهداشتی بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با آسایش کامل نتایج مربوط به آزمایش‌های مربوطه را دریافت کرده و نتایج را در اختیار پزشک متخصص خود قرار دهید. گفتنی است که     «های طب» امکان تفسیر آزمایش‌ها را نیز برای شما فراهم آورده است.

پس از انجام این نوع آزمایش‌ها شما می‌توانید از خدمات تفسیر آزمایش در مرکز تخصصی «های طب» استفاده کرده و اقدامات لازم را در جهت حفظ سلامتی خود از آن طریق انجام دهید.«های طب» تمامی امکانات لازم برای ارائه‌ی پیشرفته‌ترین خدمات لازم در حوزه‌ی آزمایشگاه را انجام داده است و با بهترین شیوه‌ی ممکن اقدام به ارائه این خدمات کرده است.

سوالات متداول

بله، در صورت داشتن بیمه پایه و تکمیلی می توانید از بیمه های خود به صورت آنلاین  استفاده کنید.

خیر، هم می توانید از پکیج های تعریف شده “های طب” استفاده کنید، هم از خدمات مشاوره و نسخه نویسی پزشکان “های طب” بهره ببرید.

جهت تماس با کارشناسان با شماره 45482000 تماس بگیرید یا درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن باشید.

آزمایش های مربوط به قند و چربی خون ، سطح ویتامین ها و املاح خون، عملکرد کلیه و سلامت پروستات (برای آقایان) از مهمترین آزمایش ها برای سالمندان به حساب می آیند.

چکاپ سالمندان خدمات های طب
ثبت امتیاز
[کل: 10 میانگین: 5]