خدمات آزمایش چکاپ بانوان در منزل

چکاپ بانوان شامل مجموعه‌ای از تست‌ها می‌شود که امکان بررسی سلامتی بانوان و تشخیص احتمالی ابتلای آن‌ها به بیماری‌های مختلف را فراهم می‌آورد. شما می‌توانید در مرکز تخصصی «های طب» خدمات مربوط به چکاپ دوره‌ای بانوان را با امکاناتی پیشرفته دریافت کنید.این چکاپ برای تمامی بانوان توصیه شده است، که طی آن اقدام به بررسی دوره‌ای سطح سلامت بدن می‌شود تا از ابتلای به بیماری‌های مختلف و به‌ ویژه بیماری‌های خاص بانوان آگاه شویم. در جریان انجام این تست‌ها احتمال بروز برخی بیماری‌ها به صورت زود هنگام وجود دارد که در نتیجه انجام این چکاپ ها، شانس انجام اقدامات سریع و به موقع در زمینه‌ی درمان و جلوگیری از پیشرفت این بیماری ها برای افراد وجود دارد.

در این میان آن دسته از بانوان که با خطر بالاتری از ابتلا به بیماری های خاص مواجه هستند، باید با جدیت بیشتری این آزمایش‌ها را پیگیری کنند. وجود سابقه‌ی خانوادگی برای ابتلا به سرطان سینه یا دیگر انواع سرطان‌ و بیماری‌های دارای ریشه‌ی ژنتیکی باعث می‌شود تا افراد به شکلی جدی‌تر نیاز به مراقبت از سلامتی خود داشته باشند و به صورت دوره‌ای چکاپ‌های مربوطه را انجام دهند.

باید در نظر داشت که بسیاری از بانوان فارغ از فاکتورهایی همچون سن نباید از مراجعه به پزشک هراس داشته باشند و این کار را نباید به تعویق بیاندازند. مراجعه به پزشک فقط مختص زمان بیمار شدن افراد نیست، بلکه مراجعه منظم به پزشک و انجام دوره‌ای چکاپ‌ها امکان بررسی سطح سلامتی افراد را فراهم می‌آورند و می‌توانند به شکلی کاملا موثر از ابتلای افراد به بیماری‌های مختلف جلوگیری کنند.

قیمت چکاپ بانوان در منزل شرکت خدمات پزشکی های طب

ثبت رایگان چکاپ بانوان در منزل

چه کسانی باید چکاپ بانوان را انجام دهند؟

آزمایش‌هایی که تحت عنوان چکاپ‌های دوره‌ای سلامت بانوان انجام می‌شوند، دارای محدودیتی ویژه نیستند و تمامی بانوان می‌توانند برای حفظ بهتر سطح سلامتی خود این آزمایش‌ها را انجام دهند. بسیاری از افرادی که سابقه‌‌ی خانوادگی و ژنتیکی در حوزه‌ی یک بیماری خاص را دارند، بهتر است این موضوع را با متخصصین و پزشک خود در میان بگذارند و با انجام آزمایش‌های دوره‌ای از احتمال بروز یا پیشرفت این نوع بیماری‌ها جلوگیری کنند.

علاوه بر این، بانوانی که با بیماری‌های زمینه‌ای مواجه هستند بهتر است، فارغ از فاکتور سن خود اقدامات لازم برای انجام چکاپ های دوره‌ای را تحت نظارت پزشک انجام دهند تا از آن طریق از پیشرفت بیماری و بروز بیماری‌های ثانویه جلوگیری کنند.با وجود این توضیحات باید در نظر داشت که انجام چکاپ بانوان  از سن خاصی به بعد بسیار اهمیت دارد، این موضوع باعث می‌شود تا امکان تشخیص سریع بیماری‌هایی که با گذر سن احتمال بروز آن‌ها افزایش پیدا می کند فراهم شده  و اقدامات زودهنگام برای کنترل یا درمان آن‌ها صورت گیرد.

آزمایش‌های عمومی و تخصصی در چکاپ‌ بانوان؟

به طور کل، چکاپ بانوان شامل تعدادی از آزمایش‌های عمومی و تعدادی آزمایش‌های اختصاصی بانوان است. آزمایش‌های عمومی می‌توانند شامل: اندازه‌گیری سطح چربی و کلسترول خون، تعداد گلبول‌های خونی، فشار خون، قند خون و بررسی احتمال ابتلای افراد به دیابت، بررسی اختلالات کبدی نظیر کبد چرب، سیروزکبدی، بررسی املاح و الکترولیت‌ها، بررسی سطح ویتامین D و آهن، آزمایش سلامت تیروئید و … باشند. همچنین در جریان این آزمایش‌ها، ابتلا به بیماری‌های مربوط به سیستم ایمنی و هپاتیت نیز می‌توانند مورد بررسی قرار گیرند.

آزمایش‌هایی نظیر فشار خون، تراکم استخوان، سرطان‌های حوزه‌ی بانوان (سرطان سینه و دهانه‌ی رحم)، سرطان روده‌ی بزرگ، احتمال ابتلا به دیابت، HIV‌ و ایدز، سرطان ریه و عفونت‌های مقاربتی از جمله مواردی هستند که می‌توان در چکاپ‌های دوره‌ای سلامت بانوان آن‌ها را در نظر گرفت و نسبت به انجام آن اقدام کرد. همچنین در این چکاپ‌ها برخی از آزمایش‌های تخصصی زنان نیز انجام می‌گیرند که شامل آزمایش‌های  هورمونی زنان، آزمایش پاپ اسمیر و آزمایش HPV برای بررسی احتمال ابتلای بانوان به سرطان دهانه‌ی رحم، بررسی احتمال ابتلا به کیست تخمدان و اختلالات تخمدان، معاینه لگن، بررسی وجود انواع عفونت‌های مقاربتی، فیبروم رحم، سرطان سینه و دیگر انواع سرطان می‌شوند. غربالگری سرطان سینه، یکی از مهم‌ترین آزمایش‌های چکاپ بانوان به حساب می‌آید. بر اساس تحقیقات انجام شده ۱۶ درصد از سرطان‌های حوزه‌ی زنان را سرطان سینه در بر می‌گیرد، که ۷ درصد از مرگ و میر ناشی از ابتلا به سرطان را به خود اختصاص داده است. در این میان انجام خودآزمایی‌های دوره‌ای و پس از آن انجام آزمایش‌های دوره‌ای به صورت مرتب و منظم می‌تواند از احتمال پیشرفت این بیماری جلوگیری کند و جان افراد را در سریع‌ترین زمان ممکن نجات دهد.  

در صورتی که سابقه‌ی ژنتیکی در زمینه بیماری سرطان سینه دارید یا در تست‌های خودآزمایی علائمی از این بیماری را احساس کردید، می‌توانید با دریافت خدمات غربالگری سرطان سینه از پیشرفت آن جلوگیری کرده و اقدامات لازم را در جهت جلوگیری از پیشرفت و مقابله با آن انجام دهید.

همچنین آزمایش‌های غربالگری می‌توانند برای تشخیص بیماری‌های پنهان و بدون علائم نیز انجام شوند. این آزمایش‌ها معمولا توسط متخصصین تجویز می‌شوند، تا با انجام فرایند غربالگری، فرایند تشخیص احتمال ابتلا به این دست از بیماری‌ها به شکلی کاملا سریع و پیشرفته شناسایی شوند. شناسایی سریع‌ بسیاری از بیماری‌ها به کنترل و جلوگیری از پیشرفت آن‌ها در بدن کمک می‌کند و تضمین کننده‌ی طول عمر و کیفیت زندگی افراد خواهند بود.

مزایای چکاپ زنان در منزل
دریافت خدمات پزشکی و آزمایش در منزل شرکت آنلاین های طب مشاوره و هزینه رایگان

مزایای درخواست آزمایش چکاپ زنان در منزل های‌طب

خدمات آزمایش چکاپ زنان در منزل توسط نیرو های متخصص های‌طب به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. گفتنی است که خدمات آزمایش چکاپ بانوان در منزل «های طب» توسط کارشناسان پرستاری اعزامی انجام خواهد شد و تفسیر و تشخیص بیماری‌های احتمالی از طریق نتیجه‌ و گزارش دریافتی، برعهده‌ی پزشک متخصص خواهد بود که برای آن نیز شما می‌توانید از خدمات ویزیت پزشک در منزل «های طب» استفاده کنید.

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان توسط مرکز تخصصی های‌طب ​

 

اگر تمایل به انجام چکاپ‌های دوره‌ای را دارید می‌توانید با مرکز تخصصی «های طب» جهت دریافت خدمات مربوط به چکاپ بانوان تماس بگیرید. در این مرکز خدمات مربوط به مشاوره جهت انتخاب بسته‌های پیشنهادی چکاپ‌های دوره‌ای در کنار انجام آزمایش‌ها با پیشرفته‌ترین ابزارها و شیوه‌های ممکن، قابل ارائه شده است.

یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده توسط مرکز تخصصی «های طب» مربوط به انجام آزمایش در محل می‌شود، که طی آن متخصصین برای انجام فرایند معاینه و نمونه گیری به محل زندگی شما مراجعه می‌کنند و از آن طریق اقدامات لازم در جهت انجام فرایند‌های آزمایشگاهی در سریع‌ترین زمان ممکن و با روش‌های پیشرفته، بدون نیاز به حضور شما در محل آزمایشگاه انجام می دهند.

پس از انجام این نوع آزمایش‌ها شما می‌توانید از خدمات تفسیر آزمایش  در مرکز تخصصی «های طب» استفاده کرده و اقدامات لازم را در جهت حفظ سلامتی خود از آن طریق انجام دهید.«های طب» تمامی امکانات لازم برای ارائه‌ی پیشرفته‌ترین خدمات لازم در حوزه‌ی آزمایشگاه را انجام داده است و با بهترین شیوه‌ی ممکن اقدام به ارائه این خدمات کرده است.

سوالات متداول

با انجام سالیانه تست پاپ اسمیر  و همچنین انجام آزمایش HPV می توان از سلامت جنسی خود اطمینان حاصل کرد. به علاوه با انجام آزمایش STD می توان از وجود عفونت های واژینال آگاهی پیدا کرد و جهت درمان آنها اقدام نمود.

بله، جهت انجام آزمایش های هورمونی حتما بین روزهای سوم تا پنجم دوره قاعدگی اقدام شود.همین طور آزمایش پرولاکتین نیاز به رعایت شرایط خاصی از قبیل عدم نزدیکی، انجام آزمایش حداقل 2 ساعت بعد از بیداری و … دارد. جهت آشنایی با شرایط انجام آزمایش با کارشناسان تماس بگیرید.

بله، “های طب” نمایندگی انحصاری کیت های نمونه گیری خانگی آزمایش های HPV  و STD می باشد که با ارائه توضیحات دقیق، امکان نمونه گیری از خود را در منزل برای بانوان گرامی فراهم آورده است.

خیر، آقایان نیز می توانند به این بیماری ها مبتلا شده و آن را انتقال دهند. جهت آشنایی با روش های انجام آزمایش برای آقایان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ثبت امتیاز
[کل: 10 میانگین: 5]