خدمات تست STD (تشخیص بیماری‌های مقاربتی)

آزمایش ابتلا به بیماری‌های مقاربتی یا همان تست STD از جمله مهم‌ترین خدماتی است که «های طب» در جهت حفظ بهداشت عمومی در جامعه آماده‌ی عرضه کرده است.تست STD شامل مجموعه‌ای از آزمایش‌ها برای تشخیص ابتلا به بیماری‌های مختلف مقاربتی می‌شود که هر یک از آن‌ها از طریق ارتباط جنسی پرخطر امکان انتقال را دارند. این آزمایش‌ها شامل مجموعه‌ای از بررسی‌های خون، ادرار و نمونه‌گیری‌های دیگر می‌شوند که هر یک از آن‌ها شاخه‌ای خاص از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی را مشخص می‌کنند.

به طور معمول افرادی که از لحاظ جنسی فعالیت زیادی دارند و شرکای جنسی متعدد داشته‌‌اند، باید برای حفظ سلامت خود و دیگران اقدامات لازم در جهت انجام این تست STD را انجام دهند و از آن طریق میزان سلامتی خود را بسنجند.همچنین افراد در صورتی که به هر دلیلی مشکوک به ابتلای هر یک از بیماری‌های جنسی باشند، می‌توانند با انجام تست STD میزان سلامتی خود را بررسی کرده، در صورت بروز ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها اقدام به انجام فرایندهای درمانی کنند.

HIV و HPV از مهم‌ترین بیماری‌های مقاربتی ویروسی به حساب می‌آیند که از طریق روش‌های ویژه در آزمایشگاه قابل شناسایی هستند. در این میان «های طب» با ارائه خدمات مربوط به تست STD در منزل تلاش کرده تا علاوه بر حفظ آرامش و حریم خصوصی افراد، امکاناتی ویژه را برای حفظ سلامت عمومی جامعه ایجاد کند تا راه‌های تشخیصی برای این بیماری‌ها به بهترین شکل ممکن و آسان‌ترین روش قابل بررسی و شناسایی باشند.

تست std در منزل شرکت خدمات پزشکی و آزمایش های طب

ثبت درخواست تست STD در منزل

تست STD برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی افرادی که از لحاظ جنسی فعال هستند، در صورتی که مشکوک به ابتلای هر یک از انواع بیماری‌‌های مقاربتی باشند، می‌توانند اقدام به انجام تست STD کنند. در این میان، اگر به هر دلیلی امکان مراجعه به آزمایشگاه را ندارید، بهترین راهکار استفاده از خدمات تست STD در منزل است که توسط مرکز «های طب» آماده‌ی ارائه شده است.

بیماری‌هایی نظیر سوزاک، سفلیس، HIV و HPV در کنار بیماری‌های هپاتیت B و هپاتیت C از جمله مهم‌ترین و شایع‌ترین بیماری‌های مقاربتی هستند که در صورت داشتن رابطه پر خطر باید مورد بررسی قرار گیرند.تست‌های مربوطه یکی از بهترین راهکارها برای حفظ سلامتی زوج‌ها پیش از اقدام به ازدواج به حساب می‌آیند. در صورتی که تصمیم به ازدواج دارید، می‌توانید با دریافت خدمات تست STD در منزل از سطح سلامت خود و همسر آینده‌ی خود آگاهی کامل به دست آورید و از خطرات احتمالی در این زمینه دور باشید.

آیا قبل از بارداری باید تست STD بدهیم؟
بانوانی که تصمیم به باردار شدن و فرزندآوری دارند، به عنوان بخشی از آزمایش‌های پیش از بارداری بهتر است اقدام به انجام تست STD کنند. این افراد بهتر است بیماری‌های مربوط به انواع هپاتیت، سوزاک، سفلیس، HPV و ایدز را انجام دهند تا از سطح سلامت خود آگاهی کامل به دست آورند.

گفتنی است که افرادی که از نظر جنسی فعالیت های پرخطر متعدد با شرکای جنسی مختلف دارند، بهتر است تست STD و مشخصا آزمایش HIV را هر شش ماه یک بار انجام دهند و سطح سلامتی خود را در این زمینه بسنجند.تست STD می‌تواند همچنین برای تشخیص بیماری‌های کلامیدیا و تریکومونیازیس مورد استفاده قرار گیرد و امکان تشخیص این بیماری‌ها را برای افراد فراهم آورد. گفتنی است که تشخیص سریع این بیماری‌ها علاوه بر اینکه امکان انجام فرایند درمانی سریع را ایجاد می کند، از شیوع بیشتر آن در میان افراد نیز جلوگیری می‌کند.

آیا قبل از زدن واکسن باید تست STD بدهیم؟

افراد همچنین در صورتی که تصمیم به تزریق واکسن‌های مربوط به هپاتیت و HPV (گارداسیل) را دارند، می‌توانند پیش از زدن این واکسن‌ها ابتدا اقدام به انجام تست‌های مربوطه کرده و با دریافت نتیجه‌ی تست STD از سلامت خود آگاهی کامل را به دست آورند و پس از آن فرایند واکسیناسیون را انجام دهند.با توجه به توضیحات فوق، تست STD برای تمامی افراد که به هر دلیلی مشکوک به ابتلای به بیماری‌های قابل انتقال از راه‌های جنسی هستند مناسب است و به همین دلیل بهتر است افراد پیش از افزایش سطح شیوع و افزایش علائم و عوارض هر یک از این بیماری‌ها اقدام به انجام درمان‌ها و فرایند‌های کنترلی در نظر گرفته شده در جهت حفظ سلامت خود و دیگران کنند.

رعایت اصول بهداشتی و تست مدام در این زمینه باعث می‌شود تا کیفیت زندگی و طول عمر بهتری را تجربه کنید و با چالش‌های خاص مربوط به گسترش و شیوع هر یک از بیماری‌های قابل انتقال از طریق جنسی مواجه نشوید. پس در نتیجه‌ی این موضوع بهتر است انجام تست STD را جدی بگیرید و از انجام آن هراسی نداشته باشید و در عین حال سطح سلامت خود را در هر یک از بیماری‌های احتمالی مورد بررسی قرار دهید تا در صورت لزوم، فرایند درمان را در بهترین زمان ممکن آغاز کنید.

خدمات تست STD های‌طب چگونه است؟

در صورتی که مشکوک به هر یک از بیماری‌های مقاربتی هستید می‌توانید با مرکز «های طب» تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره‌های لازم سفارش انجام تست STD را انجام دهید. پس از ثبت سفارش مربوط به تست‌های یاد شده، متخصصین «های طب» در بازه زمانی مشخص به محل اقامت شما خواهند آمد و با انجام فرایند نمونه گیری امکان انجام تست‌ها در آزمایشگاه را بدون نیاز به حضور شما فراهم خواهند آورد.

این موضوع باعث می‌شود تا دیگر شما نیازی به حضور در آزمایشگاه نداشته باشید و بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به انجام تست‌های یاد شده بدون اتلاف وقت کنید. این مسئله همچنین باعث تسهیل روند انجام آزمایش می‌شود تا شما در صورت نیاز بتوانید بدون دغدغه‌های متعدد اقدام به انجام آزمایش‌های یاد شده کنید.

مزایای تست STD های‌طب
انجام تمامی تست ها و آزمایش ها در منزل STD آمیزشی رابطه جنسی های‌طب

مزایای استفاده از تست STD های‌طب

انجام تست STD همچنین به رعایت اصول بهداشتی مربوط به کرونا و عدم حضور شما در مراکز و محل‌های پرتردد نیز جلوگیری می‌کند و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان شما، امکان انجام تست‌های یاد شده همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای شما فراهم می‌آورد.شما همچنین پس از دریافت نتیجه‌ی تست STD در منزل از «های طب» می‌توانید تفسیر آزمایش‌های مربوطه را از همین مرکز دریافت کنید. علاوه بر این، در صورتی که نتیجه‌ی هر یک از تست‌های یاد شده مثبت شد، می‌توانید مشاوره‌های لازم را در جهت آغاز فرایند درمان و کنترل این بیماری‌ها دریافت کنید.

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان توسط مرکز تخصصی های‌طب ​

 

اگر پزشک متخصص شما هر نوع تستی را برای شما تجویز کرده باشد، می‌توانید با دریافت مشاوره از مرکز تخصصی «های‌طب» امکان انجام آن را در محل زندگی خود و در سریع‌ترین زمان ممکن برای خود و اعضای خانواده‌ی خود فراهم آورید. با توجه به این موضوع می‌توانید با دریافت مشاوره‌های لازم از مرکز تخصصی «های‌طب» اقدام به ثبت سفارش خدمات تست بارداری از این مرکز کنند. پس از ثبت سفارش این خدمات در «های‌طب» متخصصین این مرکز در بازه‌ی زمانی تعیین شده در محل اقامت شما حاضر شده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اصول پزشکی اقدام به نمونه‌گیری خواهند کرد. پس از انجام فرایند نمونه‌برداری، نمونه برای انجام مراحل بعدی به آزمایشگاه ارسال خواهد شد و نتیجه‌ی تست بارداری ، از طریق راه‌های پیشرفته‌ی ارتباطی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. گفتنی است که شما می‌توانید علاوه بر دریافت خدمات مربوط به این تست، از خدمات تفسیر نتیجه‌ی آن نیز در «هایطب» استفاده کنید.

پس از انجام این نوع آزمایش‌ها شما می‌توانید از خدمات تفسیر آزمایش در مرکز تخصصی «های طب» استفاده کرده و اقدامات لازم را در جهت حفظ سلامتی خود از آن طریق انجام دهید.«های طب» تمامی امکانات لازم برای ارائه‌ی پیشرفته‌ترین خدمات لازم در حوزه‌ی آزمایشگاه را انجام داده است و با بهترین شیوه‌ی ممکن اقدام به ارائه این خدمات کرده است.

سوالات متداول

با انجام آزمایش STD تمام بیماری های منتقله جنسی از جمله: عفونت های کلامیدیا، سیفیلیس، سوزاک، تبخال تناسلی و … بررسی می شوند.

بله، با کیت های نمونه گیری خانگی “های طب” می توانید در منزل و در شرایطی کاملا آرام از خودتان نمونه گیری کنید و با هماهنگی با کارشناسان “های طب” جهت بررسی های مولکولی به آزمایشگاه ارسال نمایید.

تعداد بیماری های مقاربتی در پنل STD در آزمایشگاه های مختلف متفاوت است و بر اساس این تعداد قیمت گذاری می شوند. در حال حاضر کاملترین پنل با 11 بیماری مقاربتی در “های طب” قابل انجام است. با دانلود اپلیکیشن “های طب” هزینه انجام آزمایش ها از جمله آزمایش STD را می توانید مشاهده نمایید.

بله، برخی از بیماری های مقاربتی از خون هم قابل شناسایی هستند. اما بهترین راه تشخیص نمونه ترشحات دستگاه تناسلی می باشد.

بله، تیم “های طب” با انجام هماهنگی های لازم، امکان تحویل کیت های نمونه گیری خانگی را درب منزل فراهم نموده است. کافی است با شماره 45482000-021 تماس گرفته و یا به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن ثبت سفارش نمایید.

HPV-STD تست
ثبت امتیاز
[کل: 23 میانگین: 4.9]